Kuchnia

czwartek, 10 lipca 2014

Paris Fashion Week 2014

Obecnie w Paryżu odbywa się Fashion Week. 
Wyselekcjonowałam wg mnie najlepsze perełki modowe pokazanych do tej pory kolekcji.

Kolekcja Dior haute couture jesień- zima 2014/2015
  • Motywem przewodnim kolekcji były kwiaty
  • Generalnie kolekcja jak dla mnie nieciekawa, bardziej zainteresował mnie wystrój sali pokrytej całej   kwiatami



Kolekcja Versace- haute couture jesień/zima 2014
  • kolekcja bardzo mi się podoba, wszystko w ciemnych barwach, taka trochę mroczna:)
  • wybrałam dla mnie najciekawsze propozycje
  • można zwrócić uwagę, że Versace chce wykreować nowy trend- mianowicie sukienka połączona z nogawką od spodni- w takim stroju zaprezentowała się już sama Jennifer Lopez



 Czy to Anja Rubik??



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz